مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 09:302021-11-08سياسي

جهاددانشگاهی با اداره کل زندانها و انجمن حمایت زندانیان یزد تفاهم نامه امضا کرد


سازمان جهاددانشگاهی استان یزد با اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان و انجمن حمایت زندانیان شهرستان یزد، تفاهم نامه سه جانبه امضاء کرد.

- ایسنا/یزد سازمان جهاددانشگاهی استان یزد با اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان و انجمن حمایت زندانیان شهرستان یزد، تفاهم نامه سه جانبه امضاء کرد.

این تفاهم نامه که در هفت ماده و در دو نسخه برای اجرا به مدت سه سال تنظیم شده است، در راستای توسعه همکاری ها و به منظور هم افزایی در استفاده از پتانسیل ها و امکانات طرفین با هدف تقویت و توسعه همکاری های علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تجاری سازی و اشتغال به امضای فاطمه سعادتجو رییس سازمان جهاددانشگاهی استان و احمد افروزیان معاون آموزشی این سازمان، حسین سبزواری مدیر کل اداره زندان های استان و آرمین کاظمی نژاد مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان شهرستان یزد رسید.

همچنین در نشست امضای این تفاهم نامه ی سه جانبه، قرارداد برگزاری دوره های آموزش خیاطی و نظارت بر تولید و آموزش حین تولید بین جهاددانشگاهی استان و انجمن حمایت زندانیان شهرستان منعقد شد.

فاطمه سعادتجو در نشست امضای این توافقات،ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و دستاوردهای شاخص این سازمان در حوزه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اشتغالزایی، خواستار تعامل هر چه بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی با اداره کل زندانها و انجمن حمایت زندانیان یزد تفاهم نامه امضا کرد

جهاددانشگاهی با اداره کل زندانها و انجمن حمایت زندانیان یزد تفاهم نامه امضا کرد