مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-08اقتصادي

تجهیز 34 راهدارخانه در 10 شهرستان همدان


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: راهداری همدان با تجهیز 34 راهدارخانه در 10 شهرستان مهیای زمستان می شود.

- مسعود رستمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به تجهیز زمستانی راهداری و راهدارخانه های همدان اظهار کرد: طبق روال سال های قبل برنامه ریزی لازم انجام و اکیپ ها ساماندهی شدند و به محض شروع طرح راهداری زمستانی در 34 راهدارخانه در 10 شهرستان مستقر می شوند.

وی ادامه داد: اکیپ هایی که با تجهیزات کامل شامل روغن، ضد یخ، تیغه و همه مواردی که برای تجهیز مورد نیاز است، برنامه ریزی شده  و به محض شروع طرح راهداری در راهدارخانه ها مسقر می شوند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه آمادگی اولیه راهداری از اردیبهشت ماه و با اتمام برف و سرما آغاز می شود گفت: آمادگی راهداری در سه مرحله انجام می شود که از اردیبهشت ماه با تعمیر ماشین آلات و جاده ها شروع شده و تا شروع طرح زمستانی ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه نخستین برف همدان بامداد شنبه در راهدارخانه گرمک رزن - اوج بارید که نمک پاشی نیز انجام شد افزود: طرح راهداری از اول آذر ماه شروع می شود ولی در مجموع بستگی به شرایط جوی دارد که گاهی ممکن است زودتر و یا دیرتر آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 34 راهدارخانه در 10 شهرستان همدان

تجهیز 34 راهدارخانه در 10 شهرستان همدان