مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 08:252021-11-08ورزشي

درخشش نمایندگان آذربایجان شرقی در مسابقات جهانی اسپانیا


نمایندگان آذربایجان شرقی در مسابقات جهانی اسپانیا موفق به کسب دو مدال طلا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی با بیان اینکه تیم ملی پرورش اندام کشورمان قهرمان مسابقات جهانی شد، گفت: نمایندگان استان با کسب دو مدال طلا و اورالی در مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا درخشیدند.

علی نیک رزم افزود: رقابت های پرورش اندام و بادی کلاسیک  و فیزیک کلاسیک قهرمانی جهان با حضور بیش از 1500 ورزشکار از 11تا 17 آبان ماه جاری در سانتاسوسانای کشور اسپانیا برگزار شد که تیم ملی ایران با کسب 10 طلا و 7 نقره و 5 برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: فرشاد ولی پور، بهزاد عدالت و رضا خطیبی به عنوان سه نماینده استان در این رقابت ها حضور داشت که بهزاد عدالت در دسته سوم بادی کلاسیک، مدال طلا و فرشاد ولی پور در دسته پنجم فیزیک کلاسیک مدال طلا و اورالی مسابقات را کسب کردند.

گفتنی است تیم ملی ایران در مجموع مسابقات پرورش اندام، فیزیک، فیزیک کلاسیک، بادی کلاسیک، ماسکولار و فیتنس صاحب 10 طلا، 7 نقره و 5 برنز شد و بالاتر از رقبا قرار گرفت تا بعد از یک سال وقفه و غیبت در رقابت های جهانی بار دیگر بر سکوی قهرمانی جهان تکیه بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش نمایندگان آذربایجان شرقی در مسابقات جهانی اسپانیا

درخشش نمایندگان آذربایجان شرقی در مسابقات جهانی اسپانیا