مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 08:252021-11-08اقتصادي

انواع باتری خودرو را از الو باتری بخواهید


الوباتری با بکارگیری بهترین متخصصان حوزه برق و باتری خودرو و تکنیسین های مجرب، سعی در ارائه بهترین و بالاترین سطح کیفی خدمات دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، الوباتری با هدف ارائه خدمات تخصصی برق و باتری در سال 1396 تاسیس شده است.

این کسب و کار اینترنتی با به کار گیری بهترین متخصصان حوزه برق و باتری خودرو و تکنیسین های مجرب، سعی در ارائه بهترین و بالاترین سطح کیفی خدمات دارد.

مجموعه الو باتری بعنوان یکی از اولین شرکت های استارتاپی در ضمینه فروش اینترنتی باتری و تعویض باتری خودرو در محل فعالیت خود را آغاز کرده است و در این مدت توانسته با سرویس تعویض باتری در محل کسب و کار خود را در شهرهای تهران، اردبیل و گیلان توسعه داده است.

در این مقاله در انواع باتری خودرو و نگهداری باطری های ماشین بیشتر صحبت خواهیم کرد باتری خودرو چیست و چه نقشی در خودرو دارد؟ یکی از انواع باطری های قابل شارژ را می توان باطری ماشین دانست.

باتری خودرو در یک اتومبیل وظیفه ذخیره انرژی تبدیل شده به جریان الکتریکی را بر عهده دارد؛ به عبارتی هدف اصلی آن را باید تغذیه استارت اتومبیل برای راه اندازی موتور خودرو دانست و به عنوان یک مخزن الکتریکی است.

فروش باطری ماشین یک باطری خودرو ظرفیتی معادل 60 آمپر و 12 یا 24 ولت دارد و البته ظرفیت آن به فاکتورهای مختلفی مانند قدرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انواع باتری خودرو را از الو باتری بخواهید

انواع باتری خودرو را از الو باتری بخواهید