مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 05:502021-11-08سياسي

تهدیدات زیستی باید مورد توجه قرار بگیرد


معاون درمان و سلامت پدافند غیرعامل کشور گفت: با توجه به اینکه اقتصاد لرستان مبتنی بر اقتصاد زیستی است، بنابراین تهدیدات زیستی باید مورد توجه قرار بگیرد.

- علی محمد لطیفی در رزمایش پدافند غیرعامل در حوزه زیستی که با عنوان آنفلوانزای فوق حاد پرندگان برگزار شد، اظهار کرد: لرستان یکی از استان های موفق در مدیریت کرولا به عنوان یک بحران زیستی بود.

وی تصریح کرد: یکی از مأموریت های سازمان پدافند غیرعامل ایجاد مصونیت، افزایش سطح تاب آوری، بازدارندگی و کاهش آسیب پذیری در مقابل آسیب ها است.

معاون سلامت و درمان سازمان پدافند غیرعامل کشور خاطرنشان کرد: آموزش در پدافند غیرعامل بسیار حائز اهمیت است، با توجه به اینکه بخش مهمی از اقتصاد لرستان مبتنی بر اقتصاد زیستی است بنابراین تهدیدات زیستی باید مورد توجه قرار بگیرد تا در مقابله با تهدیدات کمترین آسیب پذیری و افزایش سطح ایمنی و تاب آوری را داشته باشیم.

لطیفی اضافه کرد: رزمایش انجام شده در راستای تهدیدات زیستی در حوزه دام و طیور است که عملیات و برنامه ریزی خوب طراحی شده بود.

وی بیان کرد: در طول سال سازمان پدافند غیرعامل به عنوان یک سازمان که حکومتی است در همه بخش ها از جمله شیمیایی، زیستی و سایبری صدها رزمایش هایی را در کشور برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدات زیستی باید مورد توجه قرار بگیرد

تهدیدات زیستی باید مورد توجه قرار بگیرد