مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 03:552021-11-08ورزشي

دربی گرگان و گنبد حکم فینال دارد/ پاس نیازمند حمایت است


کاپیتان تیم والیبال پاس گرگان گفت: دربی همیشه لذت بخش بوده و دربی حکم فینال دارد و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم چون هر تیمی پیروز شود، والیبال این استان پیروز شده است.

- رسول آقچه لی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس درباره پیروزی شب گذشته تیمش برابر تیم والیبال هورسان رامسر گفت: بازی بسیار فنی و تلاش بازیکنان این سه امتیاز خوب را برای شهر گرگان کسب کنیم.

وی درباره علت سه شکست امسال تیم والیبال پاس گرگان در لیگ گفت: تیم ما جوان است و هنوز به خودباوری خودش نرسید و با پیروزی برابر نماینده سیرجان به این باور رسیدند که می توانیم تیم ها را شکست دهیم.

کاپیتان تیم والیبال پاس گرگان بیان کرد: بازیکنان ما همه سرباز هستند و فکر می کنم دو یا سه نفر سرباز نباشند و خودم هم سربازم و خوشحالم که در این تیم بازی می کنم.

آقچه لی اضافه کرد: پاس گرگان یک اتفاق خوب برای این شهر و این ورزش است چون قدم به قدم به لیگ برتر رسید و تمام این سربازانی که در این تیم هستند بازیکنان خوب و توانمند هستند و نیاز این تیم فقط اندکی حمایت است.

وی گفت: با ورود حامی مالی بخش خصوصی به تیم، اتفاق خوبی رقم خورد اما پاس گرگان همچنان نیازمند حمایت استاندار، فرماندار، شهردار و سایر نهادهای دولتی و خصوصی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دربی گرگان و گنبد حکم فینال دارد/ پاس نیازمند حمایت است

دربی گرگان و گنبد حکم فینال دارد/ پاس نیازمند حمایت است