مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 21:202021-11-07سياسي

انحصار شرکت های دولتی شکسته می شود/تشکیل کمیته سیب


شکستن انحصار شرکت های دولتی و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و جلوگیری از خام فروشی باید مد نظر مسئولان استان قرار گیرد.

- ، محمدصادق معتمدیان یکشنبه شب در دیدار با اعضای ستادهای مردمی آیت الله رییسی در استان با بیان اینکه یکی از مهمترین حوز ه های کاری در استان استفاده از ظرفیت معادن استان در جهت ایجاد اشتغال و درآمد برای استان است، افزود: با روحیه جهادی و تدوین راهکارهای عملیاتی و اجرایی، برنامه های توسعه ای را در تمامی نقاط مختلف استان اجرایی می کنیم.

استاندار آذربایجان غربی را پیشران توسعه استان ذکر کرد و ادامه داد: کشاورزی در درآمد مردم و اقتصاد استان نقش مؤثری دارد و برای تکمیل زنجیره محصولات مزیت دار استان سرمایه گذاری ویژه ای باید صورت گیرد.

تشکیل کمیته سیب در آذربایجان غربی وی با اشاره به برخی از مشکلات به وجود آمده برای محصول سیب استان اظهارکرد: با توجه به اهمیت محصول سیب استان به عنوان یکی از محصولات استراتژیک استان، کمیته ویژه سیب در استان تشکیل شده و از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ایجاد واحدهای فرآوری این محصول حمایت می کنیم.

معتمدیان همچنین با اشاره به هم مرز بودن استان آذربایجان غربی با سه کشور، ترانزیت و تجارت خارجی را از دیگر پیش ران های توسعه و پیشرفت استان ذکر کرد و افزود: با نگاه مثبت رییس جمهور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انحصار شرکت های دولتی شکسته می شود/تشکیل کمیته سیب

انحصار شرکت های دولتی شکسته می شود/تشکیل کمیته سیب