مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 21:152021-11-07اقتصادي

افتتاح آزادراه اصفهان-شیراز تا پایان امسال


مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور اعلام کرد: بر اساس توافقات و هماهنگی های صورت با تامین به موقع اعتبار و قیر مورد نیاز، آزادراه اصفهان –شیراز تا پایان امسال یا نهایتا ابتدای سال آینده به بهره برداری برسد.

- خیراله خادمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در پی سفر رییس جمهور مقرر شد تا روند تکمیل آزادراه شیراز-اصفهان که به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی کشور است، تسریع شود.

در همین راستا برنامه ریزی های لازم صورت گرفت تا با تامین سرمایه 1800 میلیارد تومانی مورد نیاز از سوی دولت و صندوق بازنشستگی وزارت دفاع به عنوان سرمایه گذار، بتوانیم آن را در زمان منطقی به اتمام برسانیم.

وی افزود: طول آزادراه شیراز-اصفهان 225 کیلومتر بوده و عملا با احداث آن فاصله این دو استان حدود 130 کیلومتر معادل بیش از دو ساعت کوتاه می شود و تاثیر زیادی در ترددهای بین استانی به ویژه سفرهای مردم از مناطق جنوبی کشور مانند هرمزگان به مرکز می گذارد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور ادامه داد: یکی از مهمترین و بزرگترین آزادراه های در حال ساخت کشور محور شیراز-اصفهان است و هم اکنون کارهای زیرسازی آن انجام شده و یک لایه آسفالت این آزادراه نیز کاملا به اتمام رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح آزادراه اصفهان-شیراز تا پایان امسال

افتتاح آزادراه اصفهان-شیراز تا پایان امسال