مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 21:102021-11-07اقتصادي

برگزاری روز مزرعه زنبور عسل دربخش مرکزی شهرستان درگز


روز مزرعه زنبور عسل در بخش مرکزی شهرستان درگز در حومه شهر و با حضور زنبورداران شهرستان درگز برگزار شد.

- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان درگز گفت: به منظور شناساندن زنبورعسل به عنوان تولیدکننده فرآورده های ارزشمند، معرفی تجهیزات مورد نیاز برای پرورش زنبورعسل، روش های تولید انواع فرآورده های زنبورعسل و بررسی آفات و بیماری های این حشره، کارگاه آموزشی در بخش مرکزی شهرستان درگز برگزار شد.

بنا بر گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی درگز، اکبر یونسی اظهار کرد: در شهرستان درگز 123 نفر در حرفه زنبورداری مشغول به کار هستند و در این حرفه محصولات متنوعی تولید می شود که همگی مفید و ارزشمند هستند، همچنین از نظر اقتصادی ارزش افزوده بالایی دارد.

یونسی با اشاره به اینکه میزان عسل تولیدی شهرستان در سال جاری 52 تن بوده است، عنوان کرد: زنبورداری یک رشته تولیدی است که علاوه بر کسب درآمد و داشتن نقش مهم و کلیدی در بسیاری از صنایع تولیدی دیگر، نقش مثبت و روشنی در زندگی پرورش دهندگان زنبورعسل دارد.

وی افزود: با هدف شناساندن زنبورعسل به عنوان یک حشره خارق العاده تولیدکننده فرآورده های ارزشمند، معرفی تجهیزات مورد نیاز برای پرورش زنبورعسل، روش های تولید انواع فرآورده های زنبورعسل و بررسی آفات و بیماری های این حشره، کارگاه آموزشی در بخش مرکزی شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری روز مزرعه زنبور عسل دربخش مرکزی شهرستان درگز

برگزاری روز مزرعه زنبور عسل دربخش مرکزی شهرستان درگز