مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 20:302021-11-07اجتماعي

معاون اوقاف: بیش از 8000 امامزاده در کشور داریم


معاون بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اینکه بیش از 8 هزار امام زاده در کشور داریم که مسئولیت اداره آن با اوقاف است.

- معاون بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اینکه بیش از 8 هزار امام زاده در کشور داریم که مسئولیت اداره آن با اوقاف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مهدی پندار امشب در مراسم افتتاحیه سومین مرحله از هشتمین دوره طرح زائران رضوی که در مجتمع آموزشی امامت برگزار شد، بیان کرد: کارهای فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف اجرای نیت واقفین است، نزدیک 802 نیت در حوزه دارو و درمان، ایتام، عزاداری سیدالشهدا(که عمده موقوفات به خود اختصاص داده است) شناسایی شده است که در 40 طبقه بندی می توان قرار داد.

معاون بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: سازمان اوقاف اگر چه اجرای امینانه نیات واقفین را برعهده دارد اما قبل از این اقدام حتما باید درآمدی کسب کند که حاصل از موقوفات باشد.

وی با بیان اینکه کوچکترین واحد در سازمان اوقاف رقبه است که می تواند یک زمین هزار هکتاری، یک واحد آپارتمان، موتورسیکلت و یا ایده فرد باشد، گفت: مجموع این رقبات یک موقوفه را تشکیل می دهد و به استناد قانون اوقاف هر موقوفه یک شخصیت حقوقی مستقل دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اوقاف: بیش از 8000 امامزاده در کشور داریم

معاون اوقاف: بیش از 8000 امامزاده در کشور داریم