مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 18:552021-11-07ورزشي

پیروزی قاطعانه پاس گرگان برابر «هورسان» رامسر


تیم والیبال پاس گرگان موفق شد در دیدار خانگی، تیم والیبال «هورسان» رامسر را با نتیجه قاطعانه سه بر صفر شکست دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، از سری رقابت های هفته پنجم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، تیم والیبال پاس گرگان عصر امروز در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان به مصاف تیم هورسان رامسر رفت.

تیم والیبال پاس گرگان که با ترکیبی از سربازان والیبالیست وارد این رقابت ها شده امشب موفق شد با نتیجه قاطعانه سه بر صفر تیم قعر جدولی هورسان رامسر را شکست دهد.

تیم والیبال پاس گرگان امشب با کسب این پیروزی دومین پیروزی این فصل خود را ثبت کرد و تاکنون سه شکست هم در کارنامه خود دارد.

تیم والیبال هورسان رامسر نیز همچنان بدون پیروزی در رقابت های لیگ حضور دارد و در این دیدار نیز بازیکنان و سرمربی این تیم به شدت به نحوه قضاوت داوران اعتراض داشته و سرمربی این تیم این نوع قضاوت را برنامه ریزی شده می داند.

در دیدار عصر امروز رسول آقچلی ، محمدامین حیدری ، اسماعیل مسافر ، علیرضا عبدی ، محراب ملکی ، مصطفی باقری و عماد جوینده با هدایت امید عقیلی به میدان رفتند و در تیم هورسان رامسر نیز مهدی رنجبر ، احمدرضا میرحسینی ، پوریا هادی ، احسان دان دوست ، شاهین مظلوم ، سعید جواهری و ناصر رحیمی و با هدایت فرشاد سعیدی وارد زمین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی قاطعانه پاس گرگان برابر «هورسان» رامسر

پیروزی قاطعانه پاس گرگان برابر «هورسان» رامسر