مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 13:052021-11-07بين الملل

بازدید وزیر دفاع و فرماندهان ارشد ترکیه از نقاط مرز ی با ایران


وزیر دفاع ترکیه همراه با شماری از فرماندهان ارشد این کشور از نقاط مزری ترکیه با ایران و اقدام های صورت گرفته برای مقابله با مهاجران غیر قانونی بازرسی کردند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های ترکیه از بازید وزیر دفاع و شماری از مقام های ارشد نظامی ترکیه از  نقاط مرزی ترکیه با ایران و بازرسی اقدام های انجام شده یا در حال اجرا جهت مقابله با مهاجرت های غیر قانونی خبر دادند.

به نوشته روزنامه ینی شفق حلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه به همراه فرماندهان ارشد نظامی روز یکشنبه از اقدامات انجام شده برای مقابله با مهاجرت های غیرقانونی در مرز این کشور با ایران بازدید کردند.

آکار، ژنرال یاشار گولر رییس ستاد کل ارتش، ژنرال موسی آوسور فرمانده نیروی زمینی، دریاسالار عدنان اوزبال فرمانده نیروی دریایی و ژنرال حسن کوچوکاکیوز فرمانده نیروی هوایی از سوی فرماندار استان مرزی وان مورد استقبال قرار گرفتند.

وزیر دفاع ترکیه پس از تکمیل بازرسی های خود در منطقه در مراسمی در فرماندهی تیپ مرزی شرکت خواهد کرد.

 وزارت کشور ترکیه اخیرا اعلام کرد که ساخت دیوار مرزی بین این کشور و ایران به طول 81 کیلومتر که با هدف جلوگیری از عبور غیرمجاز مرزی توسط قاچاقچیان، مهاجران  غیرقانونی و تروریست ها کشیده شده، به اتمام رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر دفاع و فرماندهان ارشد ترکیه از نقاط مرز ی با ایران

بازدید وزیر دفاع و فرماندهان ارشد ترکیه از نقاط مرز ی با ایران