مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-07اقتصادي

95 درصد معتادان متجاهر بهبود یافته به چرخه اعتیاد بازمی گردند


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: 95 درصد معتادان متجاهر بهبود یافته به علت ضعف در ارائه حمایت های اجتماعی، پس از خروج از مراکز درمانی مجدد به چرخه اعتیاد بازمی گردند.

- ایسنا/کرمان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: 95 درصد معتادان متجاهر بهبود یافته به علت ضعف در ارائه حمایت های اجتماعی، پس از خروج از مراکز درمانی مجدد به چرخه اعتیاد بازمی گردند.

سیدمهدی قویدل در کارگاه تربیت مربی مهاجر(مدیریت مهارت و دانش رفتار معتادان بهبود یافته) در کرمان اظهار کرد: مصرف مواد مخدر و اعتیاد در بروز بسیاری از مشکلات اجتماعی مانند بیکاری و افزایش شمار زندانیان تاثیرگذار است به طوریکه آمار زندانیان46 درصد به طور مستقیم و 68 درصد به طور غیر مستقیم برگرفته از معضل اعتیاد است.

وی افزود: اعتیاد همچنین یکی از عوامل طلاق، خودکشی، موجب فرار دختران، همسرآزاری و کودک آزاری است و عواملی مانند فقر، تبعیض، گسترش حاشیه نشینی، کاهش حمایت های اجتماعی باعث افزایش آن در جامعه می شود.

قویدل با اشاره به اینکه اعتیاد علاوه بر اینکه عامل خیلی از آسیب ها و جرایم می باشد، معلول کم توجهی و تعلل در اجرای وظایف قانونی دستگاه ها و تورم، فقر، بیکاری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد معتادان متجاهر بهبود یافته به چرخه اعتیاد بازمی گردند

95 درصد معتادان متجاهر بهبود یافته به چرخه اعتیاد بازمی گردند