مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 10:302021-11-07بين الملل

بلندگوی ایران ستیزی و اسراییل دوستی باز هم در دستان نیکی هیلی


سفیر آمریکا در سازمان ملل در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ در یک سخنرانی از پذیرفته شدن برخی سیاست مداران حامی توافق هسته ای در دولت بایدن و لابی صهیونیستی آیپک انتقاد کرد.

- سفیر آمریکا در سازمان ملل در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ در یک سخنرانی از پذیرفته شدن برخی سیاست مداران حامی توافق هسته ای در دولت بایدن و لابی صهیونیستی آیپک انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ از لابی صهیونیستی آیپک و دولت بایدن به دلیلی داشتن سیاست هایی که آن ها را ضد اسراییلی خوانده، انتقاد کرد.

او در یک سخنرانی در کنفرانس سالانه ائتلاف جمهوری خواهان یهودی در لاس وگاس آمریکا، به خاطر میزبانی قانون گذارانی که از احیای توافق هسته ای حمایت می کنند ، آیپک را به باد انتقاد گرفت.

هیلی در این سخنرانی مطرح کرد: چیزی درباره آیپک هست که آن را متوجه نمی شوم؛ چرا آن ها سیاست مدارانی را با کنفرانس دعوت می کنند که شدیدا حامی توافق هسته ای ایران هستند؟ از تشویق رفتار بد دست بردارید.

این فقط باعث می شود رفتارهای بدتر دیگری به بار بیاورید.

او همچنین گفت: اگر یک سیاست مدار از توافق فاجعه بار ایران حمایت کند، با انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس مخالف باشد و از سوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلندگوی ایران ستیزی و اسراییل دوستی باز هم در دستان نیکی هیلی

بلندگوی ایران ستیزی و اسراییل دوستی باز هم در دستان نیکی هیلی