مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-07سياسي

توصیه های دادستان تهران برای کاهش اطاله دادرسی و تکریم ارباب رجوع


تاکید بر تکریم ارباب رجوع، تلاش برای تعیین تکلیف پرونده های مسن و قدیمی از مهمترین موضوعات مطرح شده از سوی دادستان تهران در جلسه بررسی عملکرد شش نواحی دادسرای تهران بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی القاصی در جلسه ویدئو کنفرانس بررسی عملکرد نواحی 34، 31، 18 ،16، 12 و 10 دادسرای تهران بر افزایش اهتمام قضات و کارکنان در رفع اطاله دادرسی و برخورد مناسب با ارباب رجوع تأکید کرد و گفت: اطاله دادرسی و کارهای معوقه و زمین مانده مربوط به مردم و مراجعین یکی از مشکلات و مسائل اساسی و مهم است که باید برای رفع آن اقدام کرد.

وی جلب رضایت و اعتماد مردم را سرمایه قوه قضاییه دانست و با اشاره به برخی از آمارهای نگران کننده پرونده های مسن از سال های قبل افزود: طی این مدت اخیر برای کاهش موجودی پرونده ها همکاران تلاش های زیادی کردند به گونه ای که در حال حاضر آمار پرونده های مسن و معوق کاهش بسیار چشمگیری داشته است.

دادستان تهران در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد برخی از شعبه ها اشاره کرد و افزود: وضعیت آمار عملکرد دادسراها پیش از این هم در جلسات مختلف از جمله شورای معاونین، بررسی و تذکرات لازم ارائه شده و انتظار می رود با همت همکاران تا پایان اسفند ماه موجودی پرونده های سال قبل صفر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های دادستان تهران برای کاهش اطاله دادرسی و تکریم ارباب رجوع

توصیه های دادستان تهران برای کاهش اطاله دادرسی و تکریم ارباب رجوع