مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 10:002021-11-07بين الملل

تشکیل هیئت تحقیق درباره اتفاقات جمعه بغداد


از تمامی متضرران حوادث بغداد و یا افرادی که اطلاعات مفیدی برای تحقیقات در اختیار دارند، خواسته شده است به دادگاه استیناف الرصافه مراجعه کرده و شکایات و اطلاعات خود را در رابطه با این حادثه ارائه کنند.

- شورای عالی قضایی عراق: از تمامی متضرران حوادث بغداد و یا افرادی که اطلاعات مفیدی برای تحقیقات در اختیار دارند، خواسته شده است به دادگاه استیناف الرصافه مراجعه کرده و شکایات و اطلاعات خود را در رابطه با این حادثه ارائه کنند.

شورای عالی قضایی عراق از تشکیل یک هیئت تحقیقات برای بررسی رخدادهای تظاهرات جمعه در بغداد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه القدس العربی، قاضی فائق زیدان، رییس شورای عالی قضایی عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که تصمیم به تشکیل یک هیئت تحقیق درباره اتفاقات رخ داده در جریان تظاهرات روز جمعه در بغداد گرفت.

در این بیانیه از تمامی متضرران حوادث بغداد و یا افرادی که اطلاعات مفیدی برای تحقیقات در اختیار دارند، خواسته شده است به دادگاه استیناف الرصافه مراجعه کرده و شکایات و اطلاعات خود را در رابطه با این حادثه ارائه کنند.

زیدان همچنین از اعضای کمیته تحقیق تشکیل شده توسط مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق خواست که با هیئت تحقیقات شورای عالی قضایی این کشور در ارتباط باشند تا این شورا در جریان نتایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل هیئت تحقیق درباره اتفاقات جمعه بغداد

تشکیل هیئت تحقیق درباره اتفاقات جمعه بغداد