مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 07:202021-11-07بين الملل

بایدن: مردم طبقه متوسط آمریکا قدرت درک ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، جو بایدن رییس جمهور آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد تردید دارد که آمریکایی های معمولی و سخت کوش قادر به درک بحران فعلی زنجیره تامین کالا ها باشند و این در حالی است که شهروندان این کشور .

- رییس جمهور آمریکا در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد که مردم طبقه متوسط این کشور قدرت درک و فهم مسائل مربوط به زنجیره تامین کالا ها در این کشور را ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، جو بایدن رییس جمهور آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد تردید دارد که آمریکایی های معمولی و سخت کوش قادر به درک بحران فعلی زنجیره تامین کالا ها باشند و این در حالی است که شهروندان این کشور واقعا نگران کمبود کالا های مصرفی و افزایش قیمت ها هستند.

رییس جمهور آمریکا در این باره گفت: اگر همه با هم بیرون می رفتیم و ناهار می خوردیم و بعد می گفتم بیایید از هر کسی که در میز بغلی است، رستورانش مهم نیست، بپرسیم که زنجیره تامین را برای ما توضیح دهد.

گمان می کنید آن ها متوجه می شدند که ما در مورد چه چیزی صحبت می کنیم؟بایدن این اظهارات را در پاسخ به سؤالی در مورد انتقاد ابیگیل اسپانبرگر نماینده این کشور از وی، مطرح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: مردم طبقه متوسط آمریکا قدرت درک ندارند

بایدن: مردم طبقه متوسط آمریکا قدرت درک ندارند