مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-07سياسي

49 درصد دوربین های ثبت تخلفات رانندگی معیوب است


4500 دوربین ثبت تخلف در کل کشور وجود دارد و فقط 7 شهر از شهرهای کشور دارای دوربین ثبت تخلف هستند که 49 درصد این دوربین ها معیوب بوده و کار نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در جلسه علنی روز یکشنبه (16 آبان) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد لایحه یک فوریتی تمدید مهلت های مقرر در تبصره های (1) و (2) ماده (2) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، سید کمال هادیانفر فرمانده نیروی انتظامی در دفاع از کلیات این لایحه گفت: باید در 10 سال گذشته در راستای توسعه دوربین ها و سامانه های هوشمند اقدام می شد اما به دلیل کمبود اعتبارات امکانپذیر نبود.

وی اظهار داشت: پیش از این برای نظم و صدور جریمه از 6000 نفر از سربازان و درجه داران استفاده می کردیم اما امروز از حدود 1200 نفر استفاده می کنیم که این کاهش محسوس است.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: 4500 دوربین ثبت تخلف در کل کشور وجود دارد و فقط 7 شهر از شهرهای کشور دارای دوربین ثبت تخلف هستند که 49 درصد این دوربین ها معیوب بوده و کار نمی کنند.

وزارت راه و شهرداری ها موظف به توسعه دوربین ها هستند.

هادیانفر تأکید کرد: ریالی از محل جریمه به افسران و درجه داران تعلق نمی گیرد؛ درآمدهای این بخش به حساب خزانه واریز شده، 30 درصد به شهرداری، 30 درصد به وزارت راه، 20 درصد به بیمه و20 درص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

49 درصد دوربین های ثبت تخلفات رانندگی معیوب است

49 درصد دوربین های ثبت تخلفات رانندگی معیوب است