مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 04:352021-11-07سياسي

مساجد، چگونه شورای فرهنگ عمومی لنگرود را کارآمد می کند


امام جمعه لنگرود درباره چرایی عدم کارایی شورای فرهنگ عمومی هم گفته که مسئله فرهنگ در خیلی از مسائل قابل ارزیابی نیست و شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنگرود نیز شورای کارآمدی نیست که به نظر می رسد برون سپاری مسائل فرهنگی و نظارت دقیق و راهبری اعضا می تواند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، شورای فرهنگ عمومی در شهرستان ها متشکل از 19 عضو مسؤول یا متولی فرهنگ در هر شهرستان است که معمولاً به صورت فصلی جلساتش را برگزار می کند.

به منظور ارتقای فرهنگ عمومی و اطلاع از چگونگی آن و نظارت، هماهنگی و پیگیری مصوبات شورای فرهنگ عمومی، شورای فرهنگ عمومی شهرستان زیر نظر شورای فرهنگ عمومی استان تشکیل می شود.

بررسی معضلات و ویژگی های فرهنگی که در جامعه شهری و روستایی و ارائه راهکار مناسب، تلاش برای حذف سنت های غلط و تشویق مردم به حفظ و تقویت ارزش های دینی، انقلاب اسلامی، تصمیم گیری درباره شیوه های نظارتی، تشویقی و ترویجی در شهرستان به منظور الگوسازی، اعتلا و شکوفایی فرهنگ عمومی در ابعاد مختلف ازجمله مهم ترین وظایفی است که شورای عالی انقلاب فرهنگی برای شورای فرهنگ عمومی در شهرستان ها پیش بینی کرده است.

در شهرستان لنگرود نیز جلسات شورای فرهنگ عمومی به صورت فصلی برگزار و تصمیماتی در حوزه فرهنگ اتخاذ می شود که در آخرین جلسه برگزارشده ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد، چگونه شورای فرهنگ عمومی لنگرود را کارآمد می کند

مساجد، چگونه شورای فرهنگ عمومی لنگرود را کارآمد می کند