مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 02:452021-11-06بين الملل

مفتی سابق جامعه اسلامی صربستان درگذشت


مفتی سابق مشیخیات جامعه اسلامی در شهر نووی پازار صربستان در هنگام سخنرانی در دانشکده مطالعات اسلامی این شهر در سن 52 سالگی بخاطر سکته قلبی در گذشت و به این مناسبت روز جمعه در شهر نووی پازار روز عزاداری اعلام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، در پایگاه اینترنتی مشیخیات جامعه اسلامی در صربستان آمده است؛ در روز شنبه 6 اکتبر (15 آبان) بزرگ مرد، رهبر و معلم، برادر و دوست ما، آکادمیک مفتی معمر زوکورلیچ به حکم الهی به دنیای بهتر نقل مکان کرد.

وی از تاسیس مشیخیت جامعه اسلامی منطقه سنجاک در جنوب صربستان سمت رییس این جامعه و همچنین مفتی اعظم این جامعه را از سال 1993 تا 2007 بر عهده داشت و همچنین اولین رییس آکادمی معارف اسلامی که در سال 2001 به دانشکده مطالعات اسلامی تبدیل شد را عهده دار بود.

زوکورلیچ مدرس طولانی مدت گروه دروس دینی و زبان عربی در آکادمی آموزشی اسلامی (دانشکده معارف اسلامی کنونی) و همچنین استاد گروه معرفت شناسی در دانشگاه بین المللی شهر نووی پازار در منطقه سنجاک صربستان بود.

وی نویسنده پنج کتاب و ده ها مقاله علمی در زمینه های فلسفه، معرفت شناسی، تاریخ فرهنگی، علوم اسلامی، حقوق و تعدادی از رشته های نظری مرتبط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفتی سابق جامعه اسلامی صربستان درگذشت

مفتی سابق جامعه اسلامی صربستان درگذشت