مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 17:452021-11-06سياسي

روایتی تلخ از برخورد زننده مأموران شهرداری رشت با بانوی غیور و معلول دست فروش


در پس عدم حمایت بی موقع متولیان امور بانوان بی سرپرست، معلول و همچنین دستفروشان سطح شهر رشت، مأموران قانونمند شهرداری بساط نان آوری زن غیرتمند و باز عزت معلول دستفروش سرپرست خانوار را برچیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز کلیپی زجرآور از برچیدن کسب وکار زن معلول و فرزندانش در شهر رشت توسط مأموران رفع سد معبر شهرداری رشت در فضای مجازی منتشر شد که این تصاویر دل هر بیننده ای را رنجاند.

در کلیپ منتشرشده مشاهده می شد که دست فروش در عابر پیاده شهر هم زن است، هم بی سرپرست و علاوه بر همه این ها، معلول نیز هست و با داشتن فرزندانی بساطش برچیده می شود و مدام فریاد می زند! سید امیرحسین علوی، شهردار رشت در پاسخ به این کلیپ که توسط خبرنگار فارس برای وی در فضای مجازی ارسال شده بود با ارسال عکسی پاسخ داد که برای این خانواده غرفه ای تعلق گرفته است.

اما با توجه به اینکه این زن دست فروشِ مورد لطف قرارگرفته توسط مأموران قانونمند شهرداری، بی سرپرست بوده و علاوه بر آن معلول نیز هست، بهزیستی متولی ارائه خدمات به آن هاست تا با ارائه خدمات هرچند حداقلی بار مشکلات آن ها را رقیق کند.

ازاین رو عصر امروز بود که خبر دیدار و دلجویی مدیرکل بهزیستی گیلان از بانوی دست فروش نیز بر روی خروجی تارنمای اداره کل بهزیستی استان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی تلخ از برخورد زننده مأموران شهرداری رشت با بانوی غیور و معلول دست فروش

روایتی تلخ از برخورد زننده مأموران شهرداری رشت با بانوی غیور و معلول دست فروش