مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 17:002021-11-06سياسي

صدور مجوز برای بیش از 260 حلقه چاه کشاورزی در حوزه انتخابیه ایرانشهر


با دستور وزیر نیرو به مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سیستان و بلوچستان ، کشاورزان و متقاضیان چاه های فرم شماره یک در حوزه شهرستان دلگان می توانند پروانه خود را دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، عبدالناصر درخشان اظهار کرد: با دستور وزیر نیرو به مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سیستان و بلوچستان ، کشاورزان و متقاضیان چاه های فرم شماره یک در حوزه شهرستان دلگان  می توانند  پروانه خود را دریافت کنند.

نماینده مردم ایرانشهر افزود: این مجوز برای 262 حلقه چاه شهرستان دلگان صادر شد است و بزودی برای سایر شهرستان های حوزه انتخابیه ایرانشهر اجرایی می شود.

وی ادامه داد: شهرستان دلگان بعنوان قطب کشاورزی استان دارای بیشترین تعداد چاه های کشاورزی فاقد مجوز می باشد که با رایزنی های انجام شده موافقت لازم برای صدور مجوز برای چاه های فرم الف صادر شد.

درخشان بیان کرد: براساس تفاهم صورت گرفته هر حلقه چاه کشاورزی که در اراضی مستثنیات قرار دارد با واگذاری زمین توسط جهاد کشاورزی به بهره بردارانی که در حال کشت و زرع می باشند مجوز برداشت سالیانه 1500 ساعت آب داده خواهد شد.

وی بیان کرد: تعیین تکلیف قانونی نشدن چاه های مشمول فرم شماره یک سبب برداشت های بی رویه از منابع آب زیرزمینی شده بود که خسارات جبران ناپذیری را به منابع آب استان وارد می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز برای بیش از 260 حلقه چاه کشاورزی در حوزه انتخابیه ایرانشهر

صدور مجوز برای بیش از 260 حلقه چاه کشاورزی در حوزه انتخابیه ایرانشهر