مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 13:152021-11-06سياسي

جزییات آیین نامه خدمت در حرم مطهر رضوی/ 688 خدمت برای خدمات رسانی زائران طراحی شد


مدیر عالی حرم مطهر رضوی با اشاره به طراحی چشم انداز بر اساس سیاست های ابلاغی تولیت آستان قدس رضوی در افق 1410، به تشریح جزییات آیین نامه خدمت در بارگاه منور حضرت رضا(ع) پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمدمهدی برادران امروز در نشست خبری تشریح آیین نامه جدید خدمت در حرم مطهر رضوی با اشاره به اینکه مدیریت عالی حرم مطهر از دو سال قبل باهدف یکپارچگی خدمات شکل گرفت و هم اکنون زیر نظر تولیت آستان فعالیت می کند، اظهار کرد: این مدیریت چندین معاونت را در برمی گیرد که شامل معاونت اماکن متبرکه، معاونت تبلیغات، خدمات زائرین حرم، معاونت فنی، پشتیبانی و حوزه برنامه ریزی است.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی افزود: انتظار ساختار جدید این است که سیاست های ابلاغی تولیت معزز در افق 1410 در کل استان جاری و ساری شود برای این منظور برای حرم مطهر نیز چشم اندازی طراحی شد.

وی بابیان اینکه در حال حاضر شعار شایسته ترین خادم برای بیشترین زائر را دنبال می کنیم و در این شعار هم بحث کیفیت و کمیت خدمات را دنبال می کنیم، ابراز کرد: در این راستا امسال برنامه 688 خدمت طراحی شد و اگر این خدمات درست ارائه نشود در روند زیارت خلل ایجاد می شود.

برادران با اذعان به اینکه در این سند به موضوعات تحولی توجه ویژه ای داریم و شکل گیری معاونت خدمات زائرین نیز در این راستا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آیین نامه خدمت در حرم مطهر رضوی/ 688 خدمت برای خدمات رسانی زائران طراحی شد

جزییات آیین نامه خدمت در حرم مطهر رضوی/ 688 خدمت برای خدمات رسانی زائران طراحی شد