مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 13:052021-11-06سياسي

ناکامی اینچه درگاهی در انتخابات جهانی/ خبر عجیب فدراسیون ژیمناستیک ایران!


درحالی که فدراسیون ژیمناستیک ایران اعلام کرده که زهرا اینچه درگاهی توانست رای لازم برای عضویت در شورای جهانی ژیمناستیک را کسب کند اما آرای اعلام شده در سایت انتخابات فدراسیون جهانی حاکی از آن است که اینچه درگاهی در هیچ کدام از دو انتخابات رای نیاورده است.

- ناکامی اینچه درگاهی در انتخابات جهانی/ خبر عجیب فدراسیون ژیمناستیک ایران! درحالی که فدراسیون ژیمناستیک ایران اعلام کرده که زهرا اینچه درگاهی توانست رای لازم برای عضویت در شورای جهانی ژیمناستیک را کسب کند اما آرای اعلام شده در سایت انتخابات فدراسیون جهانی حاکی از آن است که اینچه درگاهی در هیچ کدام از دو انتخابات رای نیاورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که فدراسیون ژیمناستیک ایران اعلام کرده است زهرا اینچه درگاهی توانست در انتخابات فدراسیون جهانی ژیمناستیک به عنوان نفر اول شورای این فدراسیون انتخاب شود اما نتایج اعلام شده در سایت انتخابات فدراسیون جهانی ژیمناستیک متفاوت از چیزی است که فدراسیون ایران اعلام کرده است.

طبق اعلام سایت فدراسیون جهانی ژیمناسیک، زهرا اینچه درگاهی موفق نشد در انتخابات فدراسیون جهانی ژیمناستیک به عضویت شورای آسیایی و همچنین کمیته اجرایی فدراسیون جهانی درآید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی اینچه درگاهی در انتخابات جهانی/ خبر عجیب فدراسیون ژیمناستیک ایران!

ناکامی اینچه درگاهی در انتخابات جهانی/ خبر عجیب فدراسیون ژیمناستیک ایران!