مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 11:502021-11-06اقتصادي

جدیدترین وضعیت معیشتی کارگران/ هزینه سبد معیشت 12 میلیون تومان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا امام قلی تبار، بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور درباره مشکلات کارگران گفت:در سال 1400، - بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور درباره مشکلات کارگران گفت: درحال حاضر سبد معیشت یک خانوار3.

24 نفره کشور رکورد دوازده میلیون تومان را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا امام قلی تبار، بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور درباره مشکلات کارگران گفت:در سال 1400، اقتصاد اقشار آسیب پذیر جامعه بخصوص کارگران این سرزمین دستخوش تغییرات دنباله داری شده است.

در واقع این تغییرات عمدتاً فشار های اقتصادیست که از سنوات قبل و بنا به دلائلی مختلف تاکنون بر دهک های پایین جامعه تحمیل شده و معیشت اقشار آسیب پذیر و کارگران را بشکل محسوسی هدف قرار داده است.

وی ادامه داد: اگرچه در سال های گذشته به واسطه مشکلات ساختاری از قبیل نادرست بودن مبنای محاسبه ی حقوق هرساله کارگران و نبود اراده لازم در مسئولین امر حتی در نبود تورم شدید هم شرائط اقتصادی برای این قشر تعریفی نداشته است.

اما رکورد های تورمی سال جاری وضعیت جامعه ی کارگری را از قبل بحرانی تر کرده است.

اینکه جامعه ی کارگری می بایستی به چه شکلی وضعیت خود را بازگو نموده تا مسولین مرتبط راهکار شایسته ای برای حل چالش این قشر بیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین وضعیت معیشتی کارگران/ هزینه سبد معیشت 12 میلیون تومان شد

جدیدترین وضعیت معیشتی کارگران/ هزینه سبد معیشت 12 میلیون تومان شد