مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-06بين الملل

آغاز عملیات مشترک نیروهای پیشمرگ و ارتش عراق در نینوا


یک منبع امنیتی در نینوا از آغاز عملیات پاکسازی گسترده مناطق دور دست اطراف شهرستان «مخمور» برای تعقیب و پیگرد اعضای گروه تروریستی داعش خبر داد.

- یک منبع امنیتی در نینوا از آغاز عملیات پاکسازی گسترده مناطق دور دست اطراف شهرستان مخمور برای تعقیب و پیگرد اعضای گروه تروریستی داعش خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شفق نیوز، این منبع امنیتی همچنین اعلام کرد، نیروهای ارتش عراق در ساعات اولیه صبح امروز (شنبه) به منطقه کشاف و مناطق دوردست اطراف آن در شهرستان مخمور یورش برده و اقدام به تفتیش و پاکسازی گسترده این مناطق کردند.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد، داده های اطلاعاتی حاکی از آن است که اعضای داعش به دلیل طبیعت جغرافیایی ناهموار در منطقه کشاف مخفی می شوند.

در همین راستا، تیم رسانه ای امنیتی عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد، نیروهای امنیتی در فرماندهی عملیات نینوا و نیروهای محور ششم وابسته به نیروهای پیشمرگ، با پشتیبانی هوایی هواپیمای ارتش، نیروهای هوایی و جنگنده های ائتلاف بین المللی عملیات امنیتی را برای پاکسازی منطقه کشاف آغاز کردند.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، هدف از انجام این عملیات، تعقیب و پیگرد باقیمانده های اعضای گروه تروریستی داعش در مناطقی است که بین نیروهای پیشمرگ و نیروهای فدرال واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات مشترک نیروهای پیشمرگ و ارتش عراق در نینوا

آغاز عملیات مشترک نیروهای پیشمرگ و ارتش عراق در نینوا