مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 11:102021-11-06اقتصادي

به دنبال رونق گردشگری صنعتی در خوزستان هستیم


مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از برنامه ریزی برای رونق گردشگری صنعتی در خوزستان خبر داد و گفت: شرکت توسعه نیشکر درصدد است تا جوامع محلی و روستایی را از منافع این کشت و صنعت ها بهره مند سازد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از برنامه ریزی برای رونق گردشگری صنعتی در خوزستان خبر داد و گفت: شرکت توسعه نیشکر درصدد است تا جوامع محلی و روستایی را از منافع این کشت و صنعت ها بهره مند سازد.

عبدعلی ناصری در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره ملی برداشت نیشکر که امروز 15 آبان ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: براساس هماهنگی های انجام شده، قرار است جشنواره ملی برداشت نیشکر، در روزهای 26 و 27 آبان همزمان با فصل برداشت این محصول در محل شرکت کشت و صنعت نیشکر فارابی برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این جشنواره در راستای مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی شرکت نیشکر و همچنین به منظور توانمندسازی جوامع محلی و روستایی پیرامون آن به صورت سالانه برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان با بیان این که تلاش خواهیم کرد جوامع محلی را به مقاصد گردشگری تبدیل کنیم، گفت: شرکت نیشکر حدود 50 درصد کل شکر کشور را تامین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال رونق گردشگری صنعتی در خوزستان هستیم

به دنبال رونق گردشگری صنعتی در خوزستان هستیم