مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 11:052021-11-06سياسي

400 عضو سمن ها در حوزه آسیب های اجتماعی آموزش می بینند


معاون ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: 4 کارگاه توانمندسازی در حوزه های طلاق، اعتیاد و مواد مخدر، خشونت، خودکشی و فضای مجازی با حضور 400 شرکت کننده برگزار می شود.

- طهماسب شیروانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در نظر داریم 4 کارگاه توانمندسازی آسیب های اجتماعی جوانان ویژه اعضای سازمان های مردم نهاد را با حضور اعضای این سازمان ها در استان های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد، فارس و هرمزگان در استان برگزار کنیم.

معاون ساماندهی امور جوانان چهارمحال وبختیاری افزود: این کارگاه در حوزه های طلاق، اعتیاد و مواد مخدر، خشونت و خودکشی و فضای مجازی بصورت مجازی برگزار می شود.

وی افزود: سازمان مردم نهاد پرتو آرامش امید آفرین استان با همکاری مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور میزبان این دوره منطقه ای خواهد بود.

شیروانی بیان کرد: اعضای سازمان های مردم نهاد می توانند از طریق لینک های موجود در این دوره شرکت و در پایان دوره نیز مدرک معتبر دریافت کنند.

وی افزود: هر کارگاه تخصصی با حضور 20 نفر از اعضای سمن های جوانان هر استان تشکیل می شود که جمعاً هر کارگاه با حضور 100 شرکت کننده برگزار می شوند و بیش از 400 نفر در این دوره ها آموزش خواهند دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 عضو سمن ها در حوزه آسیب های اجتماعی آموزش می بینند

400 عضو سمن ها در حوزه آسیب های اجتماعی آموزش می بینند