مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 10:402021-11-06سياسي

پرونده متهمان شهرداری در دادگاه تجدیدنظر است/ عمده متهمان به رأی اعتراض کردند


عمده متهمان پرونده به رای اعتراض کردند و برخی نیز برای بهره گیری از تخفیف قانونی در پذیرش رای این کار را نکردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام محسن کرمی درباره رسیدگی به پرونده متهمان شهرداری گفت: پرونده در دادگاه تجدیدنظر است.

دادستان زنجان گفت: پرونده در پی اعتراض برخی از متهمان پرونده به دادگاه تجدید نظر رفته است و ما نیز منتظر نتیجه آن هستیم و به محض قطعیت رأی، نسبت به اجرای آن اقدام خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده گفت: رسیدگی به پرونده هم باید قاطعانه و هم باید عادلانه باشد، پس وقتی برخی از متهمان پرونده نسبت به رای صادره اعتراض دارند و سعی در ارائه عدله و ارائه مستندات دارند؛ ما نیز وظیفه داریم که آن را استماع کنیم.

کرمی تصریح کرد: عدالت طلبی، حفظ حقوق بیت المال نباید موجب شود که حقوق افراد را نادیده بگیریم، هر چند که از ابتدای پرونده همه تلاش ما این بود که ضمن داشتن صحت عمل و ضمن برخورد با فساد حق افراد نیز در لابه لای کار رسانه ای گم نشود.

دادستان زنجان گفت: امروز هم وقتی افراد حق اعتراض دارند، قاعدتا باید رسیدگی شود و آنطور که ما اطلاع داریم دادگاه تجدید نظر در این پرونده سنگین، رسیدگی لازم را انجام می دهد و به زودی رای اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده متهمان شهرداری در دادگاه تجدیدنظر است/ عمده متهمان به رأی اعتراض کردند

پرونده متهمان شهرداری در دادگاه تجدیدنظر است/ عمده متهمان به رأی اعتراض کردند