مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 10:202021-11-06سياسي

نصب تابلوی دو کوچه به نام های مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی در تهران


حجت نظری با اشاره به مصوبه شورای شهر پنجم تهران برای نامگذاری دو کوچه به نام های مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی، دو خبرنگاری که در حادثه رخ داده برای اتوبوس خبرنگاران محیط زیست در آذربایجان غربی جان خود را از دست دادند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عضو سابق شورای شهر تهران از نصب تابلوی دو کوچه نامگذاری شده به نام مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی دو خبرنگار فقید خبرگزاری ایسنا و ایرنا که در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران جان خود را از دست دادند، خبر داد.

حجت نظری با اشاره به مصوبه شورای شهر پنجم تهران برای نامگذاری دو کوچه به نام های مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی، دو خبرنگاری که در حادثه رخ داده برای اتوبوس خبرنگاران محیط زیست در آذربایجان غربی جان خود را از دست دادند، گفت: 29 تیر ماه امسال با پیشنهاد بنده اعضای شورای شهر پنجم نامگذاری دو خیابان به نام دو خبرنگار درگذشته را مورد تصویب قرار دادند.

وی با بیان اینکه دو کوچه لادن غربی و شرقی در خیابان پرستار به نام زنده یاد مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی نامگذاری شد، گفت: در پیگیری که انجام دادم، متوجه شدم که تابلوی این دو کوچه نیز بالاخره از سوی شهرداری منطقه 14 نصب شده است.

نظری همچنین ابراز امیدواری کرد که پرونده این تصادف مرگبار نیز زودتر مورد رسیدگی در دستگاه قضا قرار گرفته و با عاملان و مقص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب تابلوی دو کوچه به نام های مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی در تهران

نصب تابلوی دو کوچه به نام های مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی در تهران