مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-06اقتصادي

ویژگی های دستگاه تصفیه هوا یسان


اگر نگاهی به یک سال و نیم اخیر بیاندازیم، شاید پاندمی کووید-19 برجسته ترین موضوع این مدت باشد.

ویروسی که همه گیری آن روزانه جان هزاران نفر را در سراسر دنیا می گرفت و این دلیلی بود تا دانشمندان به سرعت به دنبال راه حلی برای این از بین بردن این پاندمی باشند.

- آشنایی با شرکت دانش بنیان یسان و محصولات این شرکت شرکت پویا فن آوران یسان یک شرکت دانش بنیان است که توانسته به موفقیت های بزرگ و تجربه های موفق دست پیدا کند.

این شرکت با سابقه 15 ساله کاری خود اقدام به ارائه محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه در خصوص دستگاه تصفیه هوا و ضدعفونی هوا کرده است.

این شرکت تمامی تلاش خود را به کار گرفته است تا رضایت مشتریان عزیز را به دست بیاورد؛ به همین جهت در مجموعه خود از متخصصین و کارشناسانی استفاده نموده که آشنا به فناوری پلاسمای سرد هستند و تمرکز ویژه ای را بر روی توسعه و تجاری سازی فناوری نانو نهاده اند.

همچنین برای دستگاه های تصفیه هوا و ضدعفونی کننده هوای ایروسان از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی و فن آوری ها استفاده می کند تا محصولات آن ،مورد رضایت مشتری قرار بگیرد.

شرکت پویا فناوران یسان هم اکنون دارای چندین محصول دانش بنیان بوده و خوشبختانه خیلی سریع در حوزه دستگاه تصفیه هوا و ضدعفونی هوا و توسعه کمی و کیفی فناوری پلاسمای سرد به موفقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های دستگاه تصفیه هوا یسان

ویژگی های دستگاه تصفیه هوا یسان