مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 08:452021-11-06فرهنگي

جشن های خانه سینما و معیشتی که هنوز دغدغه است


بیست و دومین جشن خانه سینما که قرار بود 30 مهر ماه در شکلی متفاوت و صرفاً برای اعلام برترین های سینمای ایران در دو سال گذشته برگزار شود، به دلایل مختلف هنوز به نتیجه قطعی نرسیده اما پیگیری ها برای برپایی آن در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشن بزرگ سینمای ایران که هر سال توسط خانه سینما و همزمان با روز ملی سینما در روز 21 شهریور برگزار می شود، آخرین بار (دوره 21) در سال 1398 برپا شده و سال قبل بخاطر ادامه دار بودن پاندمی و با وجود تلاش دست اندکاران انجمن عالی هنرها و فنون سینمایی ایران برای حذف نشدن این رویداد از تقویم سینمایی سال 1399، شرایط برای داوری آثار و تقدیر از برگزیده ها حتی به شکل محدود مهیا نشد.

امسال بنا بود که این مراسم به شکلی متفاوت و حتی بدون اینکه نام جشن را داشته باشد، صرفا برای داوری آثار سینمایی دو سال قبل و معرفی برگزیده ها در 30 مهرماه برگزار شود که مشکلاتی از جمله آنچه در موضوع زیرساخت یک بستر مشخص برای تماشا و داوری باید فراهم شود، مانع از برگزاری در تاریخ اعلامی شده است.

البته طبق پیگیری های ایسنا هفته گذشته هم جلسه هایی در این باره تشکیل شده و مراسم منتفی نشده است.

در این دوره فیلم هایی که از تیرماه سال 1398 تا تیرماه 1400 در سینما یا پلتفرم ها اکران شده اند امکان ثبت نام و داوری در این رویداد را داشتند که در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن های خانه سینما و معیشتی که هنوز دغدغه است

جشن های خانه سینما و معیشتی که هنوز دغدغه است