مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 22:552021-11-05سياسي

ضرورت توجه به پیوست فرهنگی در تمام برنامه ها


دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار گفت: کلیه نهادهای دولتی باید در اجرای برنامه های خود، یک پیوست فرهنگی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بیله سوار، شهاب ملکی به مناسبت روز فرهنگ عمومی، اظهار کرد: فرهنگ هر جامعه، اساس هویت آن جامعه بوده و کلیه نهادهای دولتی باید در اجرای برنامه های خود، یک پیوست فرهنگی داشته باشند.

وی در ادامه ضمن اشاره به اهداف شورای فرهنگ عمومی شهرستان در سال جاری افزود: مهندسی کار فرهنگی علی الخصوص شناسایی آسیب های اجتماعی و اولویت بندی آن و برنامه ریزی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله اهداف مشخص شده برای شورای فرهنگ عمومی شهرستان است.

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بیله سوار در ادامه ضمن برشمردن خروجی جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار بیان کرد: آشتی دادن بیش از بیست خانواده در حال طلاق، کسب رضایت از چندین خانواده اعدامی و برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری در راستای کاهش آسیب های اجتماعی از مهمترین برنامه های این شورا بود.

ملکی در پایان از پیگیری ثبت روز سوم شهریور ماه در تقویم ملی به نام روز مرزداران به پیشنهاد دبیر شورای فرهنگ عمومی استان خبر داد و گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری مرزداران در سطح م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به پیوست فرهنگی در تمام برنامه ها

ضرورت توجه به پیوست فرهنگی در تمام برنامه ها