مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 15:502021-11-05سياسي

دانشجوی هنر، پیام آور آزادی و خلاقیت است


حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه دانشجوی هنر، پیام آور آزادی، خلاقیت و هنر بوده، ابراز کرد: دانشجویان هنر فراتر از روزمرگی و تکرارها، افق بازی را پیش روی خود دارند و از آنجا که با زیبایی ها ارتباط دارند، - معمولا انسان های با صفایی می شوند و انتظار معنویت نیز از آن ها بیشتر است.

حجت الاسلام علیرضا پناهیان، امروز 14 آبان ماه در اختتامیه گردهمایی رتبه های برتر کنکور سراسری گروه هنر تحت عنوان آینده روشن که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آستان قدس رضوی در مجتمع سپید مشهد برگزار شد، اظهار کرد: هنر برای هنر هیچ ایرادی ندارد، زیرا اصولا خدا ما را برای زیبایی، زیبابینی و سرگرمی آفریده و دین ما را به چیزی جز این ها دعوت نمی کند.

دین و هنر اشتراکات بسیاری دارند وی با اشاره به اینکه خدا هرگز علیه دوست داشتنی های انسان محدودیتی ایجاد نکرده است، تصریح کرد: هیچ دینی نمی گوید لذت ها را کنار بگذارید و این محدودیت هایی که به نام دین برای لذت ها و سرگرمی ها عنوان می شود، به این دلیل است که منطق لذت، محدودیت بردار است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دین پاسبان بدی ها نیست بلکه انسان را برای لذت بردن هرچه بیشتر راهنمایی می کند، اظهار کرد: دین، زیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجوی هنر، پیام آور آزادی و خلاقیت است

دانشجوی هنر، پیام آور آزادی و خلاقیت است