مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 15:002021-11-05بين الملل

آمریکا به چین: آزادی خبرنگاران را در المپیک زمستانی محدود نکنید


ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه امریکا امروز (جمعه) در یک نشست مطبوعاتی گفت که خبرنگاران اجازه دارند بازی های المپیک زمستانی پکن را پوشش دهند و این پوشش خبری مشروط بر این خواهد بود که قوانین و مقررات مربوطه را رعایت کنند.

- ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه امریکا امروز (جمعه) در یک نشست مطبوعاتی گفت که خبرنگاران اجازه دارند بازی های المپیک زمستانی پکن را پوشش دهند و این پوشش خبری مشروط بر این خواهد بود که قوانین و مقررات مربوطه را رعایت کنند.

آمریکا از چین خواست تا دسترسی و رفت وآمد خبرنگارانی که بازی های المپیک زمستانی سال آینده در پکن را گزارش می دهند، محدود نکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، باشگاه خبرنگاران خارجی چین نسبت به عدم شفافیت برگزارکنندگان بازی های 4 تا 20 فوریه ابراز نگرانی کرده است.

ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، در یک نشست خبری با اشاره به جمهوری خلق چین گفت: ما از مقامات جمهوری خلق چین می خواهیم که آزادی رفت وآمد و دسترسی خبرنگاران را محدود نکنند و اطمینان حاصل کنند که آن ها ایمن هستند و می توانند آزادانه در بازی های المپیک و پارالمپیک گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به چین: آزادی خبرنگاران را در المپیک زمستانی محدود نکنید

آمریکا به چین: آزادی خبرنگاران را در المپیک زمستانی محدود نکنید