مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 14:052021-11-05سياسي

معدن بوکسیت در شاهوار تعطیل شود/ عدم رعایت عدالت در سفر رییسی


وزیر صمت بهتر است با کارشناسی دقیق معضلات زیست محیطی معدن بوکسیت تاش در قله شاهوار را شناسایی و مبادرت به تعطیلی کامل این معدن کند.

- ، حجت الاسلام سید علی رضوی نسب بعد از ظهر آدینه در جمع مردم به میزبانی امامزاده محمد (ع) بسطام با اشاره به سفر رییس جمهور به استان سمنان، تاکید کرد: باید از سفرهای ساده، مردمی و کم هزینه هیئت دولت تشکر کرد اما استان سمنان فقط مرکز استان نیست.

وی با بیان اینکه شرق استان سمنان و به ویژه منطقه بسطام در سال های گذشته همیشه مورد تبعیض و بی عدالتی قرار گرفته است، افزود: بیکاری برخلاف غرب، در شرق استان سمنان بیداد می کند و علت بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی نیز همین بیکاری جوانان است لیکن امیدواریم برنامه ای برای رفع این تبعیض ها در نظر گرفته شود.

رعایت عدالت در سفر رییس جمهور امام جمعه بسطام با بیان اینکه بهتر بود در برنامه ریزی سفر عدالت رعایت می شد و در جلسه نخبگان با رییسی شخصی از این منطقه نیز به عنوان سخنران حضور داشت، تاکید کرد: حضور این فرد می توانست مشکلات عدیده مردم این بخش را به سمع و نظر رییس جمهور برساند.

رضوی نسب با اشاره به معضل کم آبی منطقه بسطام به عنوان یکی از مشکلات اساسی، خواهان اقدامات مؤثر برای رفع این مشکل شد و گفت: بخش بسطام، قطب کشاورزی استان محسوب می شود اما در شش سال گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدن بوکسیت در شاهوار تعطیل شود/ عدم رعایت عدالت در سفر رییسی

معدن بوکسیت در شاهوار تعطیل شود/ عدم رعایت عدالت در سفر رییسی