مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 12:252021-11-05سياسي

هرچه خیر و برکت است از تعامل حاصل می شود


نماینده ولی فقیه در استان قم با بیان اینکه ما در استان بنای بر تعامل داریم زیرا هر چه خیر و برکت است از تعامل حاصل می شود، گفت: انسان باید در کارها و برنامه ها به دنبال تعامل و خدمت به مردم باشد و خوشبختانه ایام مسئولیت استاندار سابق از نظر کاری به دور از .

- ایسنا/قم نماینده ولی فقیه در استان قم با بیان اینکه ما در استان بنای بر تعامل داریم زیرا هر چه خیر و برکت است از تعامل حاصل می شود، گفت: انسان باید در کارها و برنامه ها به دنبال تعامل و خدمت به مردم باشد و خوشبختانه ایام مسئولیت استاندار سابق از نظر کاری به دور از حاشیه بود و تعامل خوبی بر قرار بود که همین مسئله این ایام را از شیرین ترین ایام کاری برای ما کرد.

آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار بهرام سرمست استاندار سابق قم که در سالن محراب حرم حضرت معصومه (س) انجام شد، با اشاره به اینکه اکنون در ایام حضور حضرت معصومه (س) در قم قرار داریم، عنوان کرد: ایشان با ورودشان عطر حضرت زهرا (س) و اهل بیت (ع) را در این سرزمین آوردند و مرکزی برای کارهای خیر شدند.

وی بابیان اینکه ما در استان قم بنای بر تعامل داریم زیرا هر چه خیر و برکت است از تعامل حاصل می شود، گفت: انسان باید در کارها و برنامه ها به دنبال تعامل و خدمت به مردم باشد و خوشبختانه ایام مسئولیت شما از نظر کاری به دور از حاشیه بود و تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرچه خیر و برکت است از تعامل حاصل می شود

هرچه خیر و برکت است از تعامل حاصل می شود