مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 11:502021-11-05سياسي

جاده ملی بندرعباس-لارستان به جهرم استاندارد لازم را ندارد


لارستان به بندرعباس از محورهای مهم شریانی و ترانزیتی کشور است که روزانه 800 خودرو سنگین حمل سوخت، مواد پتروشیمی و بار از بنادر و بالعکس از این مسیر تردد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، حجت الاسلام سیدمختار موسوی خرم در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته و شهرسازی با بیان اینکه شهرستان لارستان در محور ترانزیتی   و اتصال شمال و مرکز ایران به جزائر و بنادر جنوبی قرار دارد، گفت: محور جهرم-لارستان به بندرعباس از محورهای مهم شریانی و ترانزیتی کشور است که روزانه 800 خودرو سنگین حمل سوخت، مواد پتروشیمی و بار از بنادر و بالعکس از این مسیر تردد می کنند.

حجت الاسلام موسوی با انتقاد نسبت به اینکه جاده بندرعباس-لارستان به جهرم از استانداردهای ایمنی برخوردار نیست، افزود: هرساله شاهد حوادث ناگوار و دلخراش در این محور هستیم و خواست جدی مردم و مسئولان اتمام هر چه سریعتر محور بندرعباس-لارستان به جهرم جهت ایجاد امنیت در این مسئله است.

وی با گلایه نسبت به اینکه به جهت نبود امنیت و عدم استاندارد لازم جاده بندرعباس-لارستان به جهرم برای رانندگان به جاده مرگ معروف شده است، تصریح کرد: به طور مکرر در مقاطع مختلف با مسئولان در سطوح گوناگون مشکلات این محور مهم مطرح شده که یک نمونه آن نامه نگاری از طرف دفتر امام جمعه لارستان به رییس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده ملی بندرعباس-لارستان به جهرم استاندارد لازم را ندارد

جاده ملی بندرعباس-لارستان به جهرم استاندارد لازم را ندارد