مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 11:052021-11-05سياسي

تاکید امام جمعه فیروزآباد بر تسریع در بهسازی مسیر میمند به شیراز


فیروزآباد حدود 2 سال است که برای تعویض 2 طرف جاده مقداری خاک برداری شده که هر چند وقت یک بار شاهد حوادث تلخ و ناگواری هستیم که سبب گلایه مردم از مسئولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، حجت الاسلام محسن رضا بشارت در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز فیروزآباد، با گرامی داشت روز فرهنگ عمومی، گفت: حجاب و پوشش اسلامی باید فرهنگ عمومی به جامعه تبدیل شود.

امام جمعه فیروزآباد افزود: همه باید برای ترویج فرهنگ صحیح اسلامی تلاش کنیم چرا که در غیر این صورت در اقتصاد و سیاست هم در می مانیم.

بشارت با تاکید بر اینکه فرهنگ به مثابه روح جامعه است که زندگی فردی و اجتماعی را معنا و هویت می بخشد، بیان داشت: دولت اسلامی هم باید برنامه ریزی و سیاست گذاری مناسب در ترویج صحیح فرهنگ اسلامی داشته باشد.

امام جمعه فیروزآباد ابراز داشت: از جمله اهداف متکبران و استعمارگران هجوم به فرهنگ ملت، بوده و هدایت، بد حجابی و بی حجابی از جمله فرهنگ مبتذل غربی است.

بشارت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 13 آبان گفت: این واقعه تاریخی که روز مبارزه با استکبار جهانی است یکی از مصادیق مهم استکبار ستیزی و اصلاح فرهنگ عمومی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید امام جمعه فیروزآباد بر تسریع در بهسازی مسیر میمند به شیراز

تاکید امام جمعه فیروزآباد بر تسریع در بهسازی مسیر میمند به شیراز