مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-05سياسي

استراتژی جدید ایران در دریاها با اقدام نیروی دریایی سپاه روشن شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام دکتر محمد عبادی زاده ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به هفته فرهنگ عمومی اظهار کرد: فرهنگ عمومی بخشی از سبک زندگی اجتماعی ما است و مسؤولیت دولت در قبال فرهنگ عمومی باید مشخص شود.

وی افزود: دشمنان ما امروز در حوزه رسانه بیش از هر چیز به فرهنگ عمومی ما هجمه برده و بدنبال تغییر رابطه ما مردم با یکدیگر هستند.

امام جمعه بندرعباس با بیان این که دانستن حق ما نسبت به یکدیگر، نسبت به همسایه، نسبت به خانواده، دستگاه های نسبت به هم و نسبت به مردم، بخشی از فرهنگ عمومی است، خاطرنشان کرد: پرهیز از نگاه تک بعدی، جلوگیری از غرب زدگی عمومی، تقویت فرهنگ ملی و اسلامی، تقویت صله رحم و .

از جمله نشانه های فرهنگ عمومی ما است و دشمن به دنبال ضربه زدن به این فرهنگ غنی ما است.

حجت الاسلام عبادی زاده با انتقاد از روحیه اشرافی گری در وجود برخی مسؤولان در جامعه، گفت: شادابی فضای عمومی جامعه ما از تحقق عدالت و رفع تبعیض بدست می آید.

وی با اشاره به حماسه بزرگ دلاورمردان نیروی دریایی سپاه و هم زمانی آن با روزهای مبارزه با استکبار در کشورمان، عنوان داشت: روح انقلاب اسلامی استکبار ستیز است و مبارزه با نظام سلطه جهانی را سرلوحه خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استراتژی جدید ایران در دریاها با اقدام نیروی دریایی سپاه روشن شد

استراتژی جدید ایران در دریاها با اقدام نیروی دریایی سپاه روشن شد