مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-05اقتصادي

فروشگاه های زنجیره ای شهرری 528 میلیون جریمه شدند


از ابتدای سال تاکنون بیش از 750 مورد بازرسی از فروشگاه های زنجیره ای انجام گرفته و 71 برگ جریمه گران فروشی صادر شده که ارزش ریالی این جرایم حدود 528 میلیون ریال است.

- لطف الله ستاره رییس اتاق اصناف شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری با اشاره به تشدید بازرسی از فروشگاه های زنجیره ای اظهار کرد: از ابتدای سال در پی شکایت های متعدد مردمی طرح بازرسی از فروشگاه های زنجیره ای ری بر اساس ماده 68 قانون نظام صنفی و بنا بر ابلاغ اتاق اصناف ایران طرح ویژه بازرسی از فروشگاه های زنجیره ای تشدید شد.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 750 مورد بازرسی از فروشگاه ها صورت گرفته و در حدود 71 برگ جریمه تخلف برای فروشگاه های زنجیره ای شهرستان ری به دلیل تبلیغات خلاف واقع و گران فروشی از سوی بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری صادر شده و ارزش ریالی جرایم تاکنون در حدود 528 میلیون ریال است.

رییس اتاق اصناف شهرستان ری با اشاره به تخلفات متعدد این واحدها تصریح کرد: تقلب، ارائه کالاهای تاریخ گذشته، مغایرت قیمت و تبلیغات خلاف واقع از جمله تخلفات این فروشگاه ها است که از سوی بازرسان شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مراجع ذی ربط ارجاع می شود.

ستاره با بیان اینکه اغلب تخفیفات این فروشگاه ها واقعی نیست خاطرنشان کرد: مردم در خرید از فروشگاه های زنجیره ای نسبت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشگاه های زنجیره ای شهرری 528 میلیون جریمه شدند

فروشگاه های زنجیره ای شهرری 528 میلیون جریمه شدند