مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 19:202021-11-04سياسي

مقاومت تنها راه عزت و آزادگی است/ تلاش آمریکایی ها برای نفوذ در کشور


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اصفهان مقاومت و ایثار در برابر استکبار را بهترین راه برای عزت و استقلال ملت های مظلوم و ستمدیده عالم دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان، حجت الاسلام رحمت الله صادقی در جمع کارکنان سپاه با اشاره به خیزش استکبارستیزانه ایران قبل از انقلاب به رهبری امام راحل در مقابله با کاپیتولاسیون، تبعید امام توسط رژیم شاهنشاهی برای فرونشاندن مردم در سیزدهم آبان ماه 1343 را نقطه عطف نهضت مردم ایران در مقابله با  استکبار و استعمار دانست.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اصفهان گفت: شناخت دقیق امام (ره) و روشنگری های ایشان راه نفوذ و وابستگی به سیاست های خارجی و اعمال نفوذ در نهضت را بست و با پاسخشان به یاوه گویی های رژیم موجب خنثی کردن دسیسه ها و دفاع از کیان اسلام گردید.

وی به یوم الله بودن 13 آبان و دیگر نقاط عطف و کلیدی این روز اشاره نمود و گفت: سیزدهم آبان در تاریخ انقلاب اسلامی برگی زرین و مقطعی حساس و مناسبتی پرخاطره است.

صادقی گفت: 14 سال بعد از تبعید امام، یعنی در سال 1357 در همین روز فرزندان امام شامل صدها دانش آموز و دانشجو در مقابل دانشگاه تهران و خیابان های اطراف پایه های حکومت را به لرزه در آوردند و با گلوله های مأموران شاه به خاک و خون غلطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت تنها راه عزت و آزادگی است/ تلاش آمریکایی ها برای نفوذ در کشور

مقاومت تنها راه عزت و آزادگی است/ تلاش آمریکایی ها برای نفوذ در کشور