مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 14:252021-11-04سياسي

روز 13 آبان در جهان به نماد غلبه بر استکبار تبدیل شود


تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان همزمان با سراسر کشور در شهرستان پارس آباد مغان در کنار مزار شهدای گمنام برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، تظاهرات ضداستکباری یوم الله سیزدهم آبان همزمان با سراسر کشور عصر امروز در شهرستان پارس آباد مغان به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) در کنار مزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.

رضا بهشتی، رییس بسیج دانش آموزی نقش مهمی در پاسداری از انقلاب دارد و باید بخش های مختلفی از اسناد لانه ی جاسوسی که شامل اقدامات جنایتکارانه استکبار جهانی است در قالب متون آموزشی در اختیار دانش آموزان قرار بگیرد تا دانش آموزان همچنان در مسیر مبارزه با دشمنان ثابت قدم بمانند و در عرصه های مختلف با دشمنان مقابله کنند.

بهشتی ادامه داد: امروز، روزی است که جوانان آزاده ایرانی شرف و عزت و استقلال را به کشور هدیه دادند و روزی است که نوجوانان ایران از جان گذشتگی و رشادتشان را به جهانیان نشان دادند و با خونشان انقلاب را پیروز کردند و دست طمع چپاول گران را از ایران بریدند.

گفتنی است؛ دانش آموزان و اقشار مختلف مردم با حضور پرشور در این تجمع و با طنین انداز شدن فریادهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود حضور حماسی خود را به نمایش گذاشتند و پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز 13 آبان در جهان به نماد غلبه بر استکبار تبدیل شود

روز 13 آبان در جهان به نماد غلبه بر استکبار تبدیل شود