مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 13:152021-11-04سياسي

لزوم ورود پلیس فتا به بحث خیرین فضای مجازی / کوتاهی شهرداری تبریز


رییس امور اجتماعی فرمانداری تبریز با تاکید بر لزوم ورود پلیس فتا به بحث خیرین فضای مجازی، گفت: این افراد به اسم کمک به نیازمندان در حال فریب مردم و بدنبال سودجویی شخصی می باشند و موارد مختلفی از سودجویی این افراد کشف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، تراب نوروزی امروز در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان و کودکان کار و خیابانی در محل موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز،  ضمن تشریح علل مختلف گسترش تکدیگری، بر لزوم هوشیاری و سرعت عمل دستگاه های مسئول جهت مقابله با این پدیده تاکید کرد.

وی، نقش افراد سودجو در گسترش تکدیگری را مهم ارزیابی کرد و گفت: این افراد با سواستفاده از احساسات مردم و با شگردهای مختلف، ضمن کاسبی راحت برای خود، باعث در حاشیه قرار گرفتن نیازمندان واقعی می شوند.

  رییس امور اجتماعی فرمانداری ضمن تجلیل از خدمات موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز در ساماندهی متکدیان شهر تبریز، گفت: اقدامات این موسسه و تنوع خدمات آن الگوی نمونه ای برای کشور می باشد.

  وی با اشاره به بند 5 ماده 55 قانون شهرداری ها، جمع آوری و ساماندهی متکدیان را وظیفه شهرداری دانست و گفت: متاسفانه شهرداری تبریز در این زمینه اقدامی نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ورود پلیس فتا به بحث خیرین فضای مجازی / کوتاهی شهرداری تبریز

لزوم ورود پلیس فتا به بحث خیرین فضای مجازی / کوتاهی شهرداری تبریز