مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 13:002021-11-04سياسي

مشکل بهره برداری سد نمرود تأمین اعتبارات و تملک اراضی این سد است


وزیر نیرو بابیان اینکه مشکل بهره برداری سد نمرود گرمسار تأمین اعتبارات تملک اراضی این سد است، گفت: این سد به لحاظ تأمین آب شرب کشاورزی و صنعت استان سمنان حائز اهمیت است.

- علی اکبر محرابیان در حاشیه بازدید از سد مخزنی نمرود در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه اصلی ترین مشکل پیش روی بهره برداری از سد نمرود گرمسار بحث تأمین اعتبارات به منظور تملک اراضی این سد است، ابراز داشت: با مساعدت و همکاری بنیاد مسکن و همراهی و همکاری مردم روستای سله بن این معضل به زودی مرتفع و بهره برداری حداکثری از این سد حاصل خواهد شد.

وی بابیان اینکه این سد به لحاظ تأمین آب شرب کشاورزی و صنعت استان سمنان، شهرستان گرمسار و بخشی از شهرستان فیروزکوه از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: می بایست از تمام ظرفیت دستگاه های اجرایی ذی ربط برای بهره برداری هرچه سریع تر از این سد استفاده کرد.

وزیر نیرو لزوم تسریع در بهره برداری از سد مخزنی نمرود گرمسار را خواستار شد و ابراز داشت: طی بازدید میدانی معضلات و مشکلات موجود درروند بهره برداری از سد مذکور صورت گرفته است که امیدواریم طی نشست و با هماهنگی دو استان تهران و سمنان این موضوع رفع شود.

محرابیان بابیان اینکه از پروژه احداث خط لوله انتقال آب از سد نمرود به گرمسار 15 کیلومتر در استان سمنان اجراشده است، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل بهره برداری سد نمرود تأمین اعتبارات و تملک اراضی این سد است

مشکل بهره برداری سد نمرود تأمین اعتبارات و تملک اراضی این سد است