مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 12:052021-11-04سياسي

اهمیت غلبه بر دشمن در جنگ افکار و اراده ها


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: تمرکز اصلی جنگ دشمن در حوزه فشار داخلی و شایعات فضای مجازی بوده که باید با تدبیر در جنگ افکار و اراده ها نیز پیروز شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام میثم فیاضی بعدازظهر امروز در مراسم گرامیداشت 13 آبان اردبیل اظهار کرد: دشمن با امپراطوری رسانه ای و جنگ نرم می خواهد قلب ها و دل های ملت ایران را تسخیر کند و تمرکز اصلی جنگ دشمن در حوزه فشار داخلی و شایعات فضای مجازی بوده که باید با تدبیر در جنگ فکر و اراده نیز پیروز شویم.

وی افزود: یکی از ویژگی های جمهوری اسلامی ایران مبارزه با دینی شکل گرفته و تا زمانی که شیطان وجود دارد، چنین مبارزه ای ادامه خواهد داشت تا بساط ظلم و تعدی برچیده شود.

آمریکا دیگر نمی تواند ادعای ابرقدرتی کند فیاضی ادامه داد: دیدگاه جمهوری اسلامی ایران برای همه جهانیان چهره ظالم و مظلوم را نمایان کرده و در صحنه اصلی جنگ استکبار با انقلاب اسلامی آن چه که آشکار شده دفاع کشورمان از مظلومان و مستضعفان بوده است.

وی با اشاره به حادثه دیروز دزدی آشکار آمریکا در برابر نیروی دریایی سپاه و استیصال ناوهای آمریکایی تصریح کرد: در آستانه 13 آبان بار دیگر آمریکا به ذلت و خفت افتاد و نشان داد که جمهوری اسلامی ایران قدرت مطلق آمریکا را شکسته و دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت غلبه بر دشمن در جنگ افکار و اراده ها

اهمیت غلبه بر دشمن در جنگ افکار و اراده ها