مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 11:402021-11-04سياسي

رویدادهای 13 آبان در شکل دادن به حرکت انقلاب نقش ویژه ای داشته اند


سه رویداد مهم 13 آبان در شکل دادن به حرکت ملت ایران برای تشکیل انقلاب اسلامی نقش ویژه ای داشته اند.

- ایسنا/مرکزی امام جمعه ساوه گفت: سه رویداد مهم 13 آبان در شکل دادن به حرکت ملت ایران برای تشکیل انقلاب اسلامی نقش ویژه ای داشته اند.

حجت الاسلام جعفر رحیمی پنجشنبه 13 آبان ماه در آیین گرامیداشت یوم الله 13 آبان که با حضور دانش آموزان، دانشگاهیان، حوزویان، مسئولان و مردم انقلابی این شهرستان در مصلی امام علی (ع) ساوه برگزار شد، با تاکید بر اینکه درگیر دو دشمن درونی و بیرونی هستیم، اظهار کرد: در 13 آبان سه رخداد مهم تبعید امام(ره) به ترکیه، کشتار دانش آموزان توسط دشمنان و تسخیر لانه جاسوسی رقم خورده که هر یک در شکل دادن حرکت انقلابی نقش ویژه ای داشته اند.

وی بیان کرد: رویدادهای 13 آبان در شکل دادن به حرکت انقلاب اسلامی نقش موثری ایفا کردند و هویت هر سه رخداد مبارزه با استکبار جهانی و ایادی وابسته به آن است و بر همین اساس روز 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری کرده و ملت بزرگ ایران هیچگاه جنابات آمریکا و اسراییل را از صفحات دل خود پاک نکرده و نخواهند کرد.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: اگر به روزشمار تاریخ انقلاب از قبل از سال 1342 نگاه کنیم صفحه ای از جنایات و خیانت وجود ندارد مگر اینکه دست آمریکا در آن باشد و لذا شعار مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویدادهای 13 آبان در شکل دادن به حرکت انقلاب نقش ویژه ای داشته اند

رویدادهای 13 آبان در شکل دادن به حرکت انقلاب نقش ویژه ای داشته اند