مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-04سياسي

برخی در پی تخریب سفرهای استانی رییس جمهور هستند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه برخی در پی تخریب سفرهای استانی رییس جمهور هستند، گفت: این سفرها ویژگی بارز دولت کاری، قوی و مردمی محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست و این سفرها ویژگی های بارز دولت کاری، قوی، ایران و ایرانی در بین مردم است.

سپاه آمریکا را سر جایش نشاند امام جمعه سمنان با بیان اینکه بعد از 43 سال، نخستین بار است که رییس جمهور در سیاه چادر عشایر ایل سنگسر حضور پیدا می کند و این اقدام بسیار ارزشمند است چرا که از نزدیک مشکلات را مورد رصد قرار می دهد، گفت: کسانی که به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلام هستند، سرشان به سنگ خواهد خورد.

مطیعی همچنین با بیان اینکه مردم ما شکرگزار روی کار آمدن دولت محبوب و مردمی هستند، تاکید کرد: مردم استان در پی تماس های تلفنی با دفتر ما در سمنان و دیگر ائمه جمعه استان درخواست حضور رییسی در دیدار عمومی مردمی و همچنین شهرستان های استان را داشتند که به واسطه شرایط کرونایی این مهم میسر نیست.

وی در خاتمه به موضوع ناکامی آمریکا در سرقت نفتکش در دریای عمان نیز اشاره و با بیان اینکه 13 آبان، نقطه عطفی بعد از واقعه 17 شهریور، برای انقلاب اسلامی بود، تاکید کرد: همه نیروی های نظامی و انتظامی، به ویژه سپاه پاسداران سرافراز، با اقدام اخیر خود در بزنگاه حساس، نیروهای مزدور آمریکایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی در پی تخریب سفرهای استانی رییس جمهور هستند

برخی در پی تخریب سفرهای استانی رییس جمهور هستند