مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-04سياسي

استفاده از افراد پاکدست در ادارات یک ضرورت است


در کنار نظارت دقیق بر عملکرد ادارات، استفاده از افراد پاکدست باید جدی گرفته شود تا نگرانی از بابت تخلفات اداری از بین رود.

- ، عابدین خرم در دیدار اعضای شورای قضایی استان با وی، با اشاره به اهداف عدالت محوری، مردم داری و فسادستیزی در دولت سیزدهم، نقش قوه قضاییه را در تحقق این اهداف مهم و راهبردی برشمرد و بر هماهنگی و همکاری همه دستگاه های اجرایی با دستگاه قضایی استان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه فعالیت های برجسته دستگاه قضا، مایه خیر و برکت و امیدواری مردم شده است، افزود: در دوره ریاست آیت الله رییسی در قوه قضاییه، شاهد پویایی و رشد روزافزون سیستم قضایی کشور بودیم و در دوره جدید هم این وضعیت ارتقا یافته است.

خرم، تحقق شعارهای اصلی دولت مبنی بر عدالت محوری، مردم داری و فسادستیزی را درگرو هماهنگی و هم افزایی همه بخش های کشور دانست و گفت: قوه قضاییه در این خصوص یکی از نقش های اصلی را دارد و امیدواریم ثمره این همکاری و همدلی، افزایش اعتماد ملی و سرمایه اجتماعی و رشد اقتصادی باشد.

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از تلاش ها و خدمات دستگاه قضایی استان بویژه در بحث حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی و حمایت از بخش صنعت و تولید، گفت: وضعیت دستگاه قضایی استان همواره رو به رشد و ارتقاست و مجموعه دستگاه های اجرایی استان هم برای تدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از افراد پاکدست در ادارات یک ضرورت است

استفاده از افراد پاکدست در ادارات یک ضرورت است