مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 09:502021-11-04سياسي

انتقاد حجت الاسلام رفیعی از گفته های غیرکاشناسی در حوزه دین


استاد حوزه علمیه نادیده گرفتن غضب خدا را اشتباه راهبردی و خطرناک در تربیت اسلامی دانست و گفت: اینکه کسی بگوید در عالم قیامت مشرکان و مستکبران هم ممکن است هدایت شوند مستند نیست این حرف ها ممکن است باعث سست شدن انسان ها در عمل به دین شود و لاابالی گری را ترویج کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در سخنرانی جشن همراهی چهارشنبه شب که در شبستان امام خمینی حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با گرامیداشت روز مبارزه با نیست و برعکس آن است که دنیا دار عمل است و این حرف ممکن است باعث سست شدن انسان ها در عمل به دین شود و لاابالی گری را ترویج کند.

وی با بیان اینکه خداوند می فرماید ما هیچ کسی را که پیامبری به او نرسیده باشد مؤاخذه نمی کنیم، گفت: اگر ادله برای ما آمد و فهمیدیم که اسلام و خدا وجود دارد و به حق است اما عناد ورزیدیم و قبول نکردیم، خدا می فرماید که ما برخورد می کنیم با چنین شخصی و صریح قرآن است که مؤمن و کافر و نور و ظلمت مساوی نیستند و نمی شود ما جوری دین را تفسیر کنیم که بین شهید و کسی که او را کشته فرقی نباشد و این نهایت کج اندیشی در مباحث دینی است.

رفیعی با بیان اینکه خوف و رجا باید مساوی باشد گفت: خداوند می فرماید اگر بعد از اینکه قرآن و معجزه آمد و حرف پیامبر(ص) را شنیدید و گوش نکردید خدا عزیز و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد حجت الاسلام رفیعی از گفته های غیرکاشناسی در حوزه دین

انتقاد حجت الاسلام رفیعی از گفته های غیرکاشناسی در حوزه دین